Kecewanya aku dengan LINE ku...

Assalammualaikum..

Kecewa betul aku dengan line ditempatku ni. Terlalu lambat.
Tadi,aku buka facebook ku yang Smookiekins Yippie tu, then aku lihat notifications ku ada 99. so,aku ni exited lah mahu buka. Mahu tahu kan, apa kebendanya tu yang memenuhkan bilangan notificationku dalam beberapa minit ja aku tinggalkan.
But, yang buat aku betul-betul dissapointed tu,  dak boleh aku buka. Bila aku buka,dia separuh ja keluar. Dakda scrollnya sudah. :'( .. pastu,masa aku mahu mengomen pic kawan ku,endak boleh terkeluar komen tu. aku klik beberapa kali tombol enter,endak boleh keluar. Sedihnya aku.... :'( .
Kenapa jadi begini ni ya facebook ? website lain,aku buka.. ok jak.. laju jak.. tapi facebook ???
allah.. macam mahu menangis saja aku ni. Baru tu,ada musuh ku online and dia komen pic besfren ku. dia kutuk-kutuk nya bestfren ku and aku endak boleh backup bestfren ku sebab komen ku endak boleh terhantar.. Ya allah,sedihnya aku.... mengapalah begini ni ? benci betul aku~
Semua dak boleh. Like post orang pun,endakda apa pun terjadi lepas aku klik word 'like' tu.
Apasal dengan line ku ni ? tapi,kalau betul pun masaalah line,mengapa pulak site lain boleh jak aku buka. Ok-ok ja tiada masaalah.. But, WHY facebook ? sudah 25 minit aku tunggu sejak dari tadi,tidak pun baik-baik... ya allah..... sakitnya hati ku.. Dugaan apa lagi ni ya allah... dakkan aku biarkan saja enemy-enemy ku menang dalam menyakiti hati kawan baikku? dakkan begitu ?
ada sesiapa ka yang dapat membantu aku ? apa resolusi nya ni ? tolong lah bantu aku..... :'(

#gila facebook ! macam mahu marah suda aku kerananya. Geram siak~

No comments: