Birthday Girl ^^

Assalammualaikum n Annyeong-Haseyo..... ^^

Today is 22/08 rite??  dah termaktub dalam surat beranak yang tanggal 22/8 tu,, saya lahir.....
and... hari ni.. tanggal 22/8 berulang lagi so itu bermakna.. today is my hari lahir.... ^^ ... tadi my mum sambut birthday saya.But, tak panggil ramai orang lah.. just yang terdekat saja.. ^^ .....
im waiting for my present from my bff..  tomorrow maybe??hahhaahh.. cuz,, ramai my bff tak datang tadi... and,, we all dah janji nak jenjalan sama-sama esok... round bandar .. huhuu ! CAN'T WAIT !!






even tak meriah sangat,but im happy ! sebab,dah genap 14 tahun mulai hari ini..huhuu ! but kan.. ada satu peristiwa yang buat saya.. urghh? tergamam seketika melihatnya.. u wanna know what?????????
erghh !! dah lah time tu ada my bff smua..mean,, ada orang lain selaen kluarga saya,, and.. bila my mum buka kek saya tu... OUH MY GOD !! dia tulis im 12 years old !!!! then,lilin pun,bagi yang besar 1(menandakan 10 tahun) and yang kecik tu,, 2 je??ouh my godd !! dia betol-betol ingat me ni,, 12 years old !! erghh ! FUCK OFF ! geram siakk... taulah saya ni P-E-N-D-E-K.. ! tapi,, tak semestinya asal pendek je,, 12 years old.. [ehh,, but aku tak pendek sangat lahh !! aku dengan penjual kek tu,, same tinggi je kowt ! ]
hurmm.. buat malu sy je.. seb baek tadakk azani dekat situ.. kalau takk... KAW-KAW gitu sya dikenakan !! kena olok plak tuh... hurhurr !!!

btw, kelmarin,me n my fren pergi ziarah-ziarah rumah cekguu-cekguu kami tauu... semua ckgu kasi duit raya rm2... hhahaaa.... even just in a small value,, we still felt verry hepy !! even'do penat gegilerr habes jalan tu,, but apa yang pentingg,,,, rasa HAPPY tu yang important !!! hahahaa.. bila crita-crita psal ni,,, hummphh ! teringat lah plak pasal laila n aega... huhh ! saya gelar mereka "satu terhinjut-injut,satu terkesot-kesot" .. yelah.. stau nak cover skirt dia yang entah KENAPA bole koyak,, and satu lagi tengah cover dia punya selipar yang putus... huahuahuaaa... memang lawak siott ! bikin aku pecah ketawa ja.. ni gak si andi sorang neh.... dia lah tu punya angkara sampai aku pun turut ketawa macam apa jak... adaka patut dia kata, skirt si aega tu,,kena gigit tikus??huahuahuaaa.....

k lah.. sampai sini jelah entri kali ni..... ada kerja laen lagi nak buat ni..
bye... assalammualaikumm ^^


2 comments:

Cik Fie said...

NEWEST UPDATE (!) Kucing 2 Wajah ? Biar Betik ?! ♥ Jemput Baca/Komen/Blogwalking :)

http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/08/kucing-2-wajah-biar-betik.html

Cheq Unni said...

ok.. i will ^^