Syukur ke hadrat ilahi.... ^^

Assalammualaikum...

Alhamdulillah... test paper dah keluar semua. tak dapat 8A, 4A pun,jadilah... janji ada....
alhamdulillah-lah.. ^^ .... sekarang, saya nak tingkatkan lagi bahasa melayu pemahaman dan juga sejarah saya. Yang lain,takda problem yang serius sangat dah.... rendah sangat-sangat tau markah saya dalam dua subjek ni.tak kiralah exam or test.. konfem paling rendah jika nak dibandingkan dengan markah kertas ujian saya yang lain. sedihnyaaa ! cubalag cikgu bagi keluar penulisan punya kan?mesti dapat score.. ni tak.. pemahaman plaknye dikeluarkan.. yang objektif tu.... hurm..
saya rasalah kan... saya selalu dapat markah rendah kalau bab-bab kertas soalan objektif ni,sebab saya ni selalu saja rasa ragu-ragu kalau nak menjawab sesuatu soalan. apatah lagi kalau banyak pilihan jawapan yang mengelirukan? erm~ dahlah buku tak habis baca lagi.. tu pasallah jadi camtu.. setiap kali saya baca buku subjek tu,mesti lain punya soalan dia yang keluar.. kadang-kadang.. benci lah jugak... huhhh !

Kalau saya lihat kalendar kan, tak lama lagi raya kan?sedih lah plak nak tinggalkan ramadhan ni.. :(
errr,,korang raya nanti,pakai baju warna apa? hehehee... (sibukkk). Dekat rumah saya sekarang ni,belum ada persiapan lagi.Umi kata,tunggu dekat sikit raya tu lah baru buat persiapan semua tu....
Perancangan, Ahad ni.. nak turun bandar beli kelengkapan raya semua tu. sebab,kalau lewat sangat.. takut tak sempat pulak? baiklah yang sedang-sedang .huhuhuuuu.. tengah-tengah gitu...

Sekarang dah pukul 12:55 a.m.. tak tidur-tidur lagi sy ni??? hihiii... baiklah.. korang pun dah borink baca celoteh saya ni.. so,eloklah saya tamatkan entry kali ini disini...

Assallammualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.....

No comments: